icon_search icon_caret_down icon_home icon_calendar icon_caret_updown icon_tick icon_x icon_profile icon_location icon_confirm icon_client_new icon_client_login icon_contract icon_moving icon_menu icon_facebook icon_twitter icon_linkedin icon_youtube icon_loader icon_exit icon_contract_2 icon_invoice icon_consumption icon_bell icon_personal icon_bell_lg icon_contract_lg icon_invoice_lg icon_consumption_lg icon_profile_lg package_fix package_spot icon_plus icon_arrow_leftmeters-lg

Aplikacja mobilna Enefit Volt

Jak utworzyć konto?


1

Pobierz aplikację Enefit Volt


2

Kliknij zarejestruj się i wybierz plan Enefit VOLT Go. W tym kroku zobaczysz aktualny Cennik doładowania


3

Uzupełnij dane swojego konta i karty kredytowej


4

Aby później zmienić ustawienia konta lub zamówić kartę ładującą Volt RFID, rozwiń pasek nawigacyjny i wybierz „Moje konto”

Jak znaleźć dostępne ładowarki?


1

Wyszukaj lokalizację i eksploruj mapę


2

Zielone znaczniki wskazują dostępne ładowarki. Niebieskie znaczniki sygnalizują, że ładowarka jest w użyciu


3

Naciśnij znacznik ładowarki, aby uzyskać informacje o rodzajach złączy, prędkości ładowania, cenach i parkingach


4

W widoku ładowarki naciśnij ikonę nawigacji w prawym górnym rogu, aby otrzymać wskazówki dojazdu przez Waze lub Google Maps


5

Użyj ikony serca, aby zapisać ładowarki na liście ulubionych

Jak ładować?


1

Wybierz ładowarkę i złącze, których chcesz użyć


2

Przesuń, aby rozpocząć sesję ładowania z aplikacją

Ważne! Nie podłączaj w tej chwili kabla do pojazdu - w przeciwnym razie punkt połączenia będzie wyświetlany jako zajęty.


3

Gdy na telefonie pojawi się ekran ładowania, podłącz kabel do pojazdu


4

Aby zatrzymać ładowanie: otwórz sesję ładowania w aplikacji i przesuń pasek przesuwania z powrotem

Jak śledzić ładowanie i rozliczenia?


1

Otwórz aplikację i menu nawigacyjne


2

Otwórz „Moje konto” i znajdź informacje na temat: historii opłat i rozliczeń transakcji lub wygeneruj miesięczną fakturę swoich transakcji